Pomoc przy wyborze instalacji

Kufell
Nowy
Nowy
Posty: 29
Rejestracja: 26 lip 2014, 15:57
Przebieg: 72000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 13 razy

Pomoc przy wyborze instalacji

Post autor: Kufell »

Cześć

Nie wiem jakie są Wasze doświadczenia jeżeli chodzi o montaż instalacji gazowych w Linei z silnikiem T-jet. Ale chciałbym się dowiedzieć czegoś na temat waszych odczuć wobec proponowanych mi przez specjalistów rodzajów instalacji. Może miał ktoś wcześniej doświadczenia z takimi oto konfiguracjami:

1. LPGTECH system TECH - 324 OBD z reduktorem Zavoli Zeta i wtryskiwaczami LPGTECH Dragon
2. AC system Stag 4 Qbox z reduktorem AC R01 i wtryskiwaczami LPGTECH Dragon lub wtryskiwaczami Hana H2001
3. Landi Renzo system Omegas z reduktorem Landi Renzo IG1/LI10 i wtryskiwaczami Landi Renzo/MED
4. NEVO PRO OBD WTRYSKIWACZE HANA lub Matrix HS.

Sam bardzo dużo dobrego słyszałem / czytałem na temat instalacji Landi Renzo, choć powiem szczerze w wypadku instalacji gazowych jestem kompletnym laikiem i nie wiem sam do końca co z tym tematem zrobić. Kolega z pracy polecił mi warsztat w którym zakładają bardzo dobrze instalacje a oni dali mi do wyboru 3 różne (to te pierwsze 3 z góry). Później na forum LPG doczytałem się w polecanych warsztatach o innym w którym montują propozycję nr. 4. Mam teraz poważną rozterkę, nadmienię jedynie, że opcja nr 3 jest najdroższa. Choć dobrze wiem, że najdroższa nie zawsze oznacza najlepsza w tym wypadku przeczytałem tyle pozytywnych opinii, że nie mogą być przypadkowe.

Jeżeli ktoś chciałby pomóc w tym trudnym wyborze, to wielkie dzięki!
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Re: Pomoc przy wyborze instalacji

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Ja mam Stag4Plus, AC R01, Hana2001. Jeździ dobrze, ale zrobiłem dopiero 1000km.
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Re: Pomoc przy wyborze instalacji

Post autor: emmer »

podobna instalacja do Kuzyna. skoro daje radę u niegu i u mnie to nie ma co dalej szukać. Tara chyba tez ma podobne parametry
Kufell
Nowy
Nowy
Posty: 29
Rejestracja: 26 lip 2014, 15:57
Przebieg: 72000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 13 razy

Re: Pomoc przy wyborze instalacji

Post autor: Kufell »

Jutro się widzę z gazownikiem przeprowadzę z nim poważną dyskusję, bo samochód od razu zostawiam i w czwartek odbieram. Faworytem wciąż zostaje Landi Renzo... Zachwalana pod niebiosa. Choć nie wykluczam zmiany na STAGa 4, po konsultacjach ze specem podejmę męską decyzję.
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Re: Pomoc przy wyborze instalacji

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Tylko dobrego szpeca poszukaj. Tu może coś namierzysz, lub wykluczysz. http://lpg-forum.pl/warsztaty-lpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kufell
Nowy
Nowy
Posty: 29
Rejestracja: 26 lip 2014, 15:57
Przebieg: 72000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 13 razy

Re: Pomoc przy wyborze instalacji

Post autor: Kufell »

Już znalazłem, nie ma strachu. :) na lpg forum też dużo pooleceń jest fikcyjnych, jadę do sprawdzonego serwisu który polecił mi kolega z pracy.
Awatar użytkownika
martens24
klubowicz
klubowicz
Posty: 374
Rejestracja: 07 lut 2014, 13:22
Przebieg: 280000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 6 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Re: Pomoc przy wyborze instalacji

Post autor: martens24 »

U mnie również podobna instalacja Lpg jak u Kuzyna, 15000 km i na razie wszystko ok.
Kufell
Nowy
Nowy
Posty: 29
Rejestracja: 26 lip 2014, 15:57
Przebieg: 72000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 13 razy

Re: Pomoc przy wyborze instalacji

Post autor: Kufell »

No i stało się Panowie wybór instalacji choć nie łatwy został podjęty po blisko godzinnej rozmowie ze specjalistą. Padło na konfigurację nr 2 Stag 4 na wtryskiwaczach hana autko odbieram w czwartek. Niestety nie udało mi się uniknąć zamontowania korka wstydu bo specjalista odradził ingerencję w plastki znajdujące się pod klapka wlewu. Czekam na ostateczny efekt. :-) Należy dodać pełen wiary w to, że będzie tak jak tego oczekuję czyli bez zmian po za inną procedurą i kosztem tankowania.
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Re: Pomoc przy wyborze instalacji

Post autor: emmer »

korek można zamontować pod klapką.

ja mam w zderzaku i nieczego się nie wstydzę.
Kufell
Nowy
Nowy
Posty: 29
Rejestracja: 26 lip 2014, 15:57
Przebieg: 72000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 13 razy

Re: Pomoc przy wyborze instalacji

Post autor: Kufell »

Tak to prawda jak napisałem wcześniej można zamontować, ale 'ja na to gwarancji, że to się nie rozdupcy po roku nie dam'.

Dziś odebrałem samochód z serwisu, no i jak się okazuje... bananevil No eleganckość na całego, utrata mocy nie odczuwalna, co do spalania to sam nie wiem bo moim zadaniem dzisiejszym było wyjeżdżenie zawartości baku tak aby móc go zatankować do pełna. No ale udało mi się wyjeździć nalatałem jakieś 50 km po mieście. Tankowanie było dla mnie nowością, ale z pomocą życzliwych pracowników stacji i kolegi z Skody Felicii dałem radę. Tylko teraz jak wróciłem do domu, patrzę na ten wskaźnik poziomu gazu no i on się świeci po zgaszeniu silnika i zamknięciu samochodu a diodka czuwania mruga... No nie wiem czy to powinno tak być? Jestem zmieszany bo gaz wyjeździłem do momentu w którym sam się na benzynę nie przełączył.

No to jak z tym wskaźnikiem?
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Re: Pomoc przy wyborze instalacji

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

U mnie wszytko gaśnie po wyłączeniu zapłonu. Dioda miga po odpaleniu auta, gdy sterownik jest gotowy i czeka, aż silnik się zagrzeje, żeby przełączyć na gaz.
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Re: Pomoc przy wyborze instalacji

Post autor: emmer »

tak ma być. ustawiony masz ciepły start, czyli jak zgasisz a temperatura płynu za dużo nie spadnie to dpalasz na gazie a nie na PB
Kufell
Nowy
Nowy
Posty: 29
Rejestracja: 26 lip 2014, 15:57
Przebieg: 72000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 13 razy

Re: Pomoc przy wyborze instalacji

Post autor: Kufell »

Pan z biura obsługi klienta miał nieco inne zdanie w temacie no sprawdzę jutro rano czy wygasza się po schłodzeniu silnika. Jak będę mieć czas najwyżej podjadę do serwisu...
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Re: Pomoc przy wyborze instalacji

Post autor: emmer »

tzn nie jest to jakiś długi czas: od kilkunastu sekund wzwyż. sprawdzę dzisiaj dokładnie.
ODPOWIEDZ