Nie wiem jakie masz temperatury, ale u mnie w południe było 15˚C i po odpaleniu nic nie dymi. Zimą się zdarza - w okolicach 0˚C lub poniżej.
Dymi po odpaleniu
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5139
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 394 razy
- Otrzymał podziękowań: 647 razy
Re: Dymi po odpaleniu
smak56
* * * *
* * * *
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5139
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 394 razy
- Otrzymał podziękowań: 647 razy
- michalexc
- klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 24 sie 2015, 22:15
- Przebieg: 137000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 103 razy
- Otrzymał podziękowań: 49 razy
Re: Dymi po odpaleniu
u mnie zdarzy się że puści sobie dymek zaraz po odpaleniu. Zoobserwalem że dzieje się tak po przejechaniu krótkiego odcinka i zgaszeniu auta. Nie zależnie od temperatury. Na filmiku widziałem że tutaj kopci jednostajnie. Niestety u mnie tak nie jest
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5139
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 394 razy
- Otrzymał podziękowań: 647 razy
Re: Dymi po odpaleniu
W swoich notatkach mam zapisane to samo o czym piszesz: "Fiat nr katalogowy 55 183 650 (to Bosch 0 281 002 792; cena ok. 600 zł) w Linei do 06.2007 r. 51 782 034 i 55 206 757 (to Bosch 0 281 002 980; cena ok. 300 zł) w Linei od 07.2007".Szczypior pisze: ↑18 lis 2018, 12:54 Jest ktoś na forum kto ma dostęp do serwisu czy coś w tym stylu, w celu sprawdzenia czy przepływomierze są zamiennie, sprawdzenie ich parametrów ? W aucie mam Bosch 0 281 002 792 jak wiadomo cena wysoka. Wedlug katalogu pp numerze vin pasuje o polowe tanszy 51 782 034 czyli Bosch 0 281 002 980 .
Nie chce znowu wydawać nie potrzebnie kasy ale dziwi mnie to że po odpieciu przepływomierza nie ma żadnej różnicy w pracy silnika podczas jazdy jak i na postoju.
Jeżeli chodzi o różnice po odpięciu .... Zdaniem mądrych ludzi, jeżeli przepływomierz jest sprawny to nie będzie różnicy ani na postoju, ani w czasie jazdy. Po odpięciu będzie tylko więcej palił. Tak mi powiedziano.
smak56
* * * *
* * * *
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Dymi po odpaleniu
Znowu wyczytałem w Internecie ze jeżeli po odpieciu nie ma różnicy to jest uszkodzony .
Sprawdzałaś u siebie podczas jazdy?
Sprawdzałaś u siebie podczas jazdy?
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5139
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 394 razy
- Otrzymał podziękowań: 647 razy
Re: Dymi po odpaleniu
Nie bo u mnie wszystko dobrze działa.
Dodatkowo znalazłem numer przepływomierza, który zastąpił ten nasz: 71789484 zamieniony 25.05.2012. Ile kosztuje? Nie wiem, może Maciek (mwas) nam podpowie .
smak56
* * * *
* * * *
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6930
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 940 razy
- Kontakt:
Re: Dymi po odpaleniu
ePer wskazuje koszt tego elementu na poziomie 711 PLN
smak56, po sprawdzeniu po Twoim nr VIN wychodzi, że do Twojego wchodzi przepływomierz o numerze 55183650 który został zamieniony, tak jak wspomniałeś, przez numer 71789484. Przy Twoim aucie przepływomierz o numerze 71789484 jest przekreślony co oznacza, że niby nie powinien być u Ciebie zastosowany. Co ciekawe, ePER wskazuje, że koszt tego elementu to ponad 920 PLN
Szczypior, jak chcesz to podaj VIN, sprawdzę co u Ciebie powinno siedzieć
smak56, po sprawdzeniu po Twoim nr VIN wychodzi, że do Twojego wchodzi przepływomierz o numerze 55183650 który został zamieniony, tak jak wspomniałeś, przez numer 71789484. Przy Twoim aucie przepływomierz o numerze 71789484 jest przekreślony co oznacza, że niby nie powinien być u Ciebie zastosowany. Co ciekawe, ePER wskazuje, że koszt tego elementu to ponad 920 PLN
Szczypior, jak chcesz to podaj VIN, sprawdzę co u Ciebie powinno siedzieć
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Dymi po odpaleniu
Ale czym się różnią te dwa o których pisałem ?
Ostatnio zmieniony 18 lis 2018, 21:58 przez Szczypior, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6930
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 940 razy
- Kontakt:
Re: Dymi po odpaleniu
U Ciebie jest identycznie, jak u smak56 czyli to, co pisałem w poprzednim poście
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6930
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 940 razy
- Kontakt:
Re: Dymi po odpaleniu
ePER online, po podaniu Twojego nr VIN, pokazuje identycznie Zerknij:
Tylko z tym ePER'em online jest taki problem, że jest on udostępniony "ogółowi" i nie jest do końca skonfigurowany przez co pokazuje np ceny części w innej walucie i w wariancie cenowym na kompletnie inny kraj. Dodatkowo, w związku z tym, że jest ograniczony do określonej ilości użytkowników, którzy mogą z niego korzystać w tym samym momencie a zainteresowanie nim jest ogromne, to dochodzi do sytuacji, że możesz nie zdążyć się "doklikać" do części, które Cię interesują a już dostajesz komunikat o tym, że zostałeś rozłączony Ale zawartość w zasadzie jest ta sama, co mam u siebie Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5139
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 394 razy
- Otrzymał podziękowań: 647 razy
Re: Dymi po odpaleniu
Maciej, wszystko się zgadza poza jednym. Wcześniej napisałeś, że przepływka o numerze 51 782 034 jest wykreślona. To fakt, ale dalej na wykreślonym jest zamiennik 71 789 489 a ten z kolei występuje równolegle jako zamiennik z 71 789 484, który z kolei zastąpił ten, który mamy w aucie; czyli - 55 183 650 .Trochę to skomplikowane ale można prześledzić. Jeżeli jednak tak jest, to z logiki wynika, że 55 183 650 = 51 782 034. Chyba, że się mylę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
* * * *
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6930
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 940 razy
- Kontakt:
Re: Dymi po odpaleniu
Stefan, wszystko się zgadza to co piszesz, jest tylko jedno ALE - element o numerze 71789489 o którym wspominasz Owszem - pojawia się on w obydwu przypadkach - tym "właściwym", i tym przekreślonym, tylko że... w ePER'ze nie idzie w niego kliknąć, żeby zobaczyć jego szczegóły Natomiast, jak w ePER'ze wyszukamy ten konkretny element, to wyskakuje coś, co jest nazwane "71789489 CARCASSA MIERNIKA POWIETRZA" z opisem "Rodzina: AC1H - CARCASSA PRZEPŁYWOMIERZA POW." Tutaj, jak się kliknie na "Produkt wcześniejszy", to wywala pełną listę ale żaden z nich nie pasuje do żadnych numerów, które pojawiają się u Was przy Linei Natomiast próba wyszukania jakichkolwiek informacji w sieci na temat tego numeru elementu nie daje żadnych konkretnych rezultatów, ale trop prowadzi raczej do tego, że jest to jedynie SAMA OBUDOWA przepływomierza I wtedy owszem - obudowy mogą być identyczne dla tych numerów, które podawałeś, ale "bebechami" już niestety mogą się różnić, dlatego byłbym tutaj ostrożny w montowaniu tego drugiego elementu, który na schemacie widnieje jako przekreślony
Zresztą zerknijcie sami, jak to wygląda w ePER'ze: Zwróćcie uwagę na wagę tego elementu - 26 gram Chyba ciut za lekkie, jak na w pełni wyposażony element mierzący przepływ powietrza Poza tym cena jest jedną wielką niewiadomą
Zresztą zerknijcie sami, jak to wygląda w ePER'ze: Zwróćcie uwagę na wagę tego elementu - 26 gram Chyba ciut za lekkie, jak na w pełni wyposażony element mierzący przepływ powietrza Poza tym cena jest jedną wielką niewiadomą
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Linea Dynamic 1.4 8V '2007