Linea T-Jet Egon

Nasze Linki
Awatar użytkownika
EGON
Posty: 180
Rejestracja: 05 gru 2015, 16:19
Przebieg: 78000
Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Linea T-Jet Egon

Post autor: EGON » 21 maja 2018, 10:04

Kolejny krok wymiana śruby nr7, śruba od turbosprężarki z filtrem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Kappa 2.0 20VT 220KM, Linea 1.4 T-Jet 2007

K0J0T
Posty: 59
Rejestracja: 16 sie 2017, 21:25
Postawił Piwo;: razy

Re: Linea T-Jet Egon

Post autor: K0J0T » 21 maja 2018, 12:32

Nie zapomnij o podkładkach nowych. Ja teraz przy wymianie oleju będę wymieniał śrubę 🙂

Awatar użytkownika
EGON
Posty: 180
Rejestracja: 05 gru 2015, 16:19
Przebieg: 78000
Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Linea T-Jet Egon

Post autor: EGON » 21 maja 2018, 13:42

Podkładki to oczywistość dlatego nie pisałem o tym.
Lancia Kappa 2.0 20VT 220KM, Linea 1.4 T-Jet 2007

K0J0T
Posty: 59
Rejestracja: 16 sie 2017, 21:25
Postawił Piwo;: razy

Re: Linea T-Jet Egon

Post autor: K0J0T » 21 maja 2018, 15:35

EGON pisze:
12 maja 2018, 20:16
Dziś wygoniłem trochę rudej polecam środek R-Stop firmy APP efekt mi się spodobał i zdemontowałem każe koło i tylna belka też została zrobiona.
Nakładałeś pędzlem potem zmyłeś? Bo nie widzę tego preparatu dostępnego w spray’u 🙂 efekt na belce tez zadowalający ? Jest sens tym robić tłumik ?

Awatar użytkownika
EGON
Posty: 180
Rejestracja: 05 gru 2015, 16:19
Przebieg: 78000
Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Linea T-Jet Egon

Post autor: EGON » 22 maja 2018, 22:31

Jest sens jak najbardziej. R stopa się nie zmywa. Nakładasz pędzlem lub natryskiem a potem na to farbę.
Lancia Kappa 2.0 20VT 220KM, Linea 1.4 T-Jet 2007

Online
Awatar użytkownika
Szczypior
Posty: 539
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Przebieg: 120000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Linea T-Jet Egon

Post autor: Szczypior » 22 maja 2018, 22:46

Prawda jest taka, że wszystkie tego typu środki są przereklamowane i po czasie wyjdzie spowrotem.
Najlepszym rozwiązaniem jest wyczyszczenie do gołej blachy i podkład epoksydowy, jeżeli się nie uda reaktywny na to już normalna kolejność . Wszystko dwu składnikowe, żadne brunoxy ( nie mylić z podkładem epoksydowym), rstopy czy cortaniny itd.

Nie mam zamiaru się spierać, wiem to z doświadczenia i kilkunastu aut. Polecam fora typu lakiernik lub lakierowanko.

Oczywiście fajna robota i dobrze, że starasz się zatrzymać ruda, też tak działam tylko od kilku lat innymi środkami

Awatar użytkownika
zibi186
klubowicz
klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
Przebieg: 145000
Silnik: 1.4 T-jet + lpg
Rocznik: 2008
Lokalizacja: k / Pszczyny
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Linea T-Jet Egon

Post autor: zibi186 » 22 maja 2018, 23:50

Szczypior , to podziel się czego używasz ??

Online
Awatar użytkownika
Szczypior
Posty: 539
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Przebieg: 120000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Linea T-Jet Egon

Post autor: Szczypior » 23 maja 2018, 5:16

Przecież wyżej napisałem :) różne firmy, ważne aby dwu składnikowe, przeważnie z novola

Awatar użytkownika
EGON
Posty: 180
Rejestracja: 05 gru 2015, 16:19
Przebieg: 78000
Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Linea T-Jet Egon

Post autor: EGON » 23 maja 2018, 9:46

Szczypior pisze:
22 maja 2018, 22:46
Prawda jest taka, że wszystkie tego typu środki są przereklamowane i po czasie wyjdzie spowrotem.
Najlepszym rozwiązaniem jest wyczyszczenie do gołej blachy i podkład epoksydowy, jeżeli się nie uda reaktywny na to już normalna kolejność . Wszystko dwu składnikowe, żadne brunoxy ( nie mylić z podkładem epoksydowym), rstopy czy cortaniny itd.

Nie mam zamiaru się spierać, wiem to z doświadczenia i kilkunastu aut. Polecam fora typu lakiernik lub lakierowanko.

Oczywiście fajna robota i dobrze, że starasz się zatrzymać ruda, też tak działam tylko od kilku lat innymi środkami
Ja mam duże doświadczenie własnie głownie przy odbudowie klasyków i w walce z korozją. Podkład epoksydowy jest bardzo dobry ale to nie reaguje z rdzą, tylko chroni blachę przed rdzą. Reaktywny jest ok ale najlepsze na rdze są środki typu r-stop (wodniste). Oczywiście najlepsze jest piaskowanie i na to epoksyd. Tylko nie zawsze jest jak to zrobić. Ja uważam że trzeba działać i lepiej wcześniej niż później. Bardzo ważne jest zabezpieczenie profili zamkniętych póki rudej jeszcze nie widać. Moją już dostała w progi i podłużnice zabezpieczenie.
Lancia Kappa 2.0 20VT 220KM, Linea 1.4 T-Jet 2007

Online
Awatar użytkownika
Szczypior
Posty: 539
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Przebieg: 120000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Linea T-Jet Egon

Post autor: Szczypior » 23 maja 2018, 12:03

Ja mam złe wspomnienia po brunoxie i rstop :)

Awatar użytkownika
EGON
Posty: 180
Rejestracja: 05 gru 2015, 16:19
Przebieg: 78000
Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Linea T-Jet Egon

Post autor: EGON » 18 cze 2018, 11:06

Auto już przerejestrowane trochę je wypucowałem i założyłem ledy (tak wiem że na wąsko) ale tutaj mi się najbardziej podoba.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Kappa 2.0 20VT 220KM, Linea 1.4 T-Jet 2007

Awatar użytkownika
EGON
Posty: 180
Rejestracja: 05 gru 2015, 16:19
Przebieg: 78000
Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Linea T-Jet Egon

Post autor: EGON » 16 sie 2018, 9:34

Linea otrzymała LPG i w ostatnim tygodniu wykonałem trasę Łódź-Karwia-Lądek Zdrój-Łódź ogólnie 1500km w międzyczasie na A8 wyskoczył ciekawy przebieg. Auto spisało się na medal tylko "skóra" z kierownicy się znaczenie zmarszczyła czas na jej wymianę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Kappa 2.0 20VT 220KM, Linea 1.4 T-Jet 2007

Phenix
klubowicz
klubowicz
Posty: 95
Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Otrzymał Piw: razy

Re: Linea T-Jet Egon

Post autor: Phenix » 16 sie 2018, 10:25

Najładniejszy kolor jaki może mieć Linea do tego najmnien widać brud i najbogatsza wersja emotion hmm taka chciałem kupić ale wybrałem dynamic bo za dużo musiał bym dopłacić - brałem auto z salonu.

robert75
klubowicz
klubowicz
Posty: 168
Rejestracja: 23 wrz 2015, 9:37
Przebieg: 156500
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2008
Otrzymał Piw: razy

Re: Linea T-Jet Egon

Post autor: robert75 » 16 sie 2018, 13:33

Widziałem..ogladalem..gdyz mieszkam ulicę obok. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
EGON
Posty: 180
Rejestracja: 05 gru 2015, 16:19
Przebieg: 78000
Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Linea T-Jet Egon

Post autor: EGON » 16 sie 2018, 14:16

robert75 pisze:
16 sie 2018, 13:33
Widziałem..ogladalem..gdyz mieszkam ulicę obok. Pozdrawiam.
A to gdzie oglądałeś ?
Lancia Kappa 2.0 20VT 220KM, Linea 1.4 T-Jet 2007

ODPOWIEDZ
stoły drewniane

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości