Zagadka brakujących tweeterów

Gra muzyka
Awatar użytkownika
kazgas
klubowicz
klubowicz
Posty: 714
Rejestracja: 22 sty 2010, 12:23
Przebieg: 85000
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Czarna
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: kazgas » 02 wrz 2010, 11:30

Tomek pisze: W folderach reklamowych podawali że syczki są.
Natomiast EPER podaje że wycofali.
No i weź tu walcz :zlośnik
cytat z konfiguratora na stronie FAP dla wersji Dynamic
Audio - Telematyka
Radio z odtwarzaczem CD (6 głośników: 2 przednie + 2 tweetery + 2 tylne) standard
Więc powinny być

Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6386
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 129000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: Tomek » 02 wrz 2010, 12:38

Informacje są sprzeczne więc wrzucę jeszcze raz screena z EPER-a którego już kiedyś umieszczał Coval
Od 10.2009 tweeterów brak w wyposażeniu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3700
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: cichy » 28 wrz 2010, 11:24

(6 głośników: 2 przednie + 2 tweetery + 2 tylne) standard
Więc powinny być tak było ale jezeli mówia ze wycofali to z nimi niewygramy Ja jestem w takiej sytuacji że te wzsystkie głosniki mam i dodam że autko mam bez radyjka wbudowanego, jak odbierałem autko to gostek z salonu dziwił się że mi dodali przelotke na wejscie antenowe

Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 458
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 106000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: alvaro » 17 paź 2010, 15:42

A jak rozpoznać czy mam tweetery czy nie ? :lacha
Ja mam zakończenie tego trójkąta w czarną siateczkę... czy to znaczy że są, czy nie :)

Awatar użytkownika
kazgas
klubowicz
klubowicz
Posty: 714
Rejestracja: 22 sty 2010, 12:23
Przebieg: 85000
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Czarna
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: kazgas » 17 paź 2010, 15:55

A jak rozpoznać czy mam tweetery czy nie ? :lacha
Ja mam zakończenie tego trójkąta w czarną siateczkę... czy to znaczy że są, czy nie :)
czarna siateczka jest tylko pod nią czy coś jest.
powinien z stamtąd dochodzic jakiś dźwięk
Kazek

Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6386
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 129000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: Tomek » 17 paź 2010, 17:06

alvaro pisze:A jak rozpoznać czy mam tweetery czy nie ? :lacha
Przyłóż ucho i wszystko będzie jasne :)

Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 458
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 106000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: alvaro » 19 paź 2010, 10:29

Przykładałem i sam nie wiem... coś tam się trzęsie tylko nie wiem czy to dźwięk z tweetera czy dźwięk z normalnych powoduje wibrację całego plastiku na drzwiach :) Ciężka sprawa :D

Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6386
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 129000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: Tomek » 19 paź 2010, 18:52

alvaro pisze:Przykładałem i sam nie wiem... coś tam się trzęsie tylko nie wiem czy to dźwięk z tweetera czy dźwięk z normalnych powoduje wibrację całego plastiku na drzwiach :) Ciężka sprawa :D
Jeżeli nie słyszysz wyraźnego dźwięku, to oznacza że niestety cykaczy u Ciebie brak.
Pomoże Ci portal aukcyjny. Trzeba szukać tweeterów do Grande Punto.
Tych parę złotych naprawdę opłaca się zainwestować.

Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 458
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 106000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: alvaro » 24 paź 2010, 14:30

A mozna to w jakiś łatwy sposób otworzyć?
Łatwiej by było w eprze sprawdzić konkretną datę produkcji, tylko... ten elektroniczny nie działa.

Awatar użytkownika
rob_ert
klubowicz
klubowicz
Posty: 120
Rejestracja: 31 sie 2010, 22:21
Przebieg: 159000
Silnik: 1,3 Multijet 90KM
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Jura
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: rob_ert » 24 paź 2010, 16:49

Sprawdzał ktoś czy w tylnych drzwiach są takie same mocowania na tweetery jak w przednich? Bo z zewnątrz wyglądają identycznie. Może to by dopiero poprawiło odsłuch wysokich tonów w całej kabinie. Bo na przewody do tylnych to chyba nie ma na co liczyć...
Kto chce - szuka sposobu,
kto nie chce - szuka powodu.

Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6386
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 129000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: Tomek » 25 paź 2010, 15:21

alvaro pisze:A mozna to w jakiś łatwy sposób otworzyć?
Z zewnątrz samych zaślepek tweeterów nie ściągniesz.
Trzeba demontować cały boczek drzwiowy.

emmer
Moderator
Moderator
Posty: 5997
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 181000
Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: emmer » 05 sty 2011, 14:23

Tomek, możesz napisać o demontażu boczków. chyba kiedyś to było na forum, ale nie mogę znaleźć. kusi mnie żeby tam zajrzeć :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6386
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 129000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: Tomek » 05 sty 2011, 23:23

Po krótce to cztery wkręty u dołu boczka, a potem śruby na kluczyk sześciokątny (rozmiaru nie pamiętam), dwie pod rączką i jeszcze jedna pod zaślepką w klamce.
Następnie trochę siły fizycznej aby wyrwać boczek z zatrzasków.Ja zaczynałem wyrywanie od dołu. Będzie się przy tym wydobywał okropny dźwięk ale nie trzeba się tym przejmować. Gdy uwolnimy już boczek z zatrzasków, to odchylamy jego dół, a następnie całość przesuwamy ku górze. Wtedy boczek trzyma już tylko linka biegnąca od klamki do zamka. Przy klamce jest taki sprytny plastikowy wichajster który odpinamy i wyciągamy linkę z klamki.
I boczek jest nasz :)
A i zapomniałem jeszcze o panelach do sterowania szyb.
Wyciągamy je do góry ( są wciskane w takie sprężyste blaszki) i odpinamy kostki.
Po złączeniu tego z powrotem nie było potrzeby programowania szyb.
Wszystko działało jak przed demontażem.

emmer
Moderator
Moderator
Posty: 5997
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 181000
Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: emmer » 07 sty 2011, 8:34

dzieki. a dioda? wychodzi razem z boczkiem do góry? kabelek jakiś sie nie urwie?
Obrazek

Awatar użytkownika
Rafcio
klubowicz
klubowicz
Posty: 3547
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 97000
Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: Rafcio » 07 sty 2011, 9:48

emmer pisze:dzieki. a dioda? wychodzi razem z boczkiem do góry? kabelek jakiś sie nie urwie?
Dioda wyjdzie razem z boczkiem a potem na tym kabelku jest złączka obklejona taśmą - odkleić taśmę i rozłączyć. Przy składaniu nie zapomnij owinąć z powrotem tej złączki taśmą bo potem może stukać
:pivo

ODPOWIEDZ