FIAT LINEA FACELIFTING
- ślimak
- Administrator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
- Przebieg: 7000
- Silnik: 2.0 HYBRID
- Rocznik: 2022
- Lokalizacja: Bytom
- Podziękował: 623 razy
- Otrzymał podziękowań: 468 razy
- Kontakt:
FIAT LINEA FACELIFTING
Wygląda na to, że Fiat zabiera się za face lifting Fiata Linea
Co widać na poniższym planie
Na drugim zdjęciu prawdopodobny wygląd tyłu concept cara
Ps. Prawdopodobnie będzie to wersja również na rynek chiński.
Co widać na poniższym planie
Na drugim zdjęciu prawdopodobny wygląd tyłu concept cara
Ps. Prawdopodobnie będzie to wersja również na rynek chiński.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Zobaczymy co życie przyniesie.
Ja jestem ciekaw jak Fiat rozwiąże w Linei kwestię świateł dziennych które każdy samochód sprzedawany u nas od 2011 będzie musiał posiadać w standardzie.
Mam nadzieję że wykombinują to tak żeby ewentualnie można było zaadoptować to do starszych modeli, bo dzienne przydały by się, a diodki z alledrogo nie przemawiają do mnie.
Ja jestem ciekaw jak Fiat rozwiąże w Linei kwestię świateł dziennych które każdy samochód sprzedawany u nas od 2011 będzie musiał posiadać w standardzie.
Mam nadzieję że wykombinują to tak żeby ewentualnie można było zaadoptować to do starszych modeli, bo dzienne przydały by się, a diodki z alledrogo nie przemawiają do mnie.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
-
- klubowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 01 sty 2010, 19:57
- Przebieg: 15
- Silnik: 1.6 MultiJet 105
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Białystok
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
-
- klubowicz
- Posty: 293
- Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
- Przebieg: 45000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Legionowo
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Wszystko fajnie wygląda jak to ma się do ceny.Niestety nasze linki do zbyt popularnych nie należą i co w sumie mnie cieszy ,że posiadam pojazd nie tuzinkowy i to na pewno nie jest spowodowane awarajyjnością pojazdu tylko chyba mocą silnika ale cena była inna jak by wrzucili silnik bravusa 90 KM.
BUŁA
- kk25
- klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 08 gru 2009, 21:42
- Przebieg: 150650
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: krakowskie
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
A ja myślę, ze nie jest tak źle. Jak się pozna mozliwości naszej ośmiozaworówki, charakterystykę, jak się wyczuje samochód, to całkiem przyzwoicie możne się nim poruszać. Ze zlociku TG w sobotę wracałem z dwoma T-Jetami ( duskapa i krakusa002) do Krakowa i wcale znowu tak od nich nie odstawałem. Wiadomo, spod świateł szans nie miałem, ale na trasie było spoko
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
kk25 pociskał i to całkiem ostro. W pewnym momencie zostaliśmy trochę w tyle bo nas przyblokowały inne auta a kk25 śmignął daleko. Odpłacone zostało spod świateł gdy odstawiony został na odległość sporą lecz... oprócz chwilowego odejścia po chwili doszedł i dalej jechało się prędkością podróżną.kk25 pisze:A ja myślę, ze nie jest tak źle. Jak się pozna mozliwości naszej ośmiozaworówki, charakterystykę, jak się wyczuje samochód, to całkiem przyzwoicie możne się nim poruszać. Ze zlociku TG w sobotę wracałem z dwoma T-Jetami ( duskapa i krakusa002) do Krakowa i wcale znowu tak od nich nie odstawałem. Wiadomo, spod świateł szans nie miałem, ale na trasie było spoko
Spalania wyszły prawie takie same (8V ->6,7 l/100, T-Jet ->6,8 l/100). Za to gdy kk25 odbił do domu to u mnie spalanie zeszło do 5,2 l/100km (klocki hamulcowe w końcu przestały trzymać )
T-Jet to megafrajda z przyspieszania (i wyprzedzania) ale do normalnej jazdy 8V spokojnie daje radę.