Ogłoszenia z Linkami
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 27 lis 2017, 8:48
- Przebieg: 63000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Ciechanów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Może ktoś powiedzieć coś o tych ogłoszeniach?
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-line ... eed889a9ac
https://www.olx.pl/oferta/fiat-linea-sa ... qdSuL.html
https://sprzedajemy.pl/fiat-linea-1-3-d ... nr47264642
Czy przebieg może być prawdziwy? Ten pierwszy ma chyba nowo obszytą kierownicę ale pedały wytarte.
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-line ... eed889a9ac
https://www.olx.pl/oferta/fiat-linea-sa ... qdSuL.html
https://sprzedajemy.pl/fiat-linea-1-3-d ... nr47264642
Czy przebieg może być prawdziwy? Ten pierwszy ma chyba nowo obszytą kierownicę ale pedały wytarte.
Ostatnio zmieniony 28 lis 2017, 10:23 przez klimi, łącznie zmieniany 1 raz.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6929
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 940 razy
- Kontakt:
Re: Ogłoszenia z Linkami
Obydwa ładnie, ale do mnie bardziej przemawia ten z pierwszego ogłoszenia
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- linea122
- klubowicz
- Posty: 113
- Rejestracja: 22 kwie 2015, 20:25
- Przebieg: 108000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2010
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Dla mnie osobiście chyba też ten pierwszy. W tym drugim ogłoszeniu na zdjęciu licznika widać że coś było tam grzebane z lewej strony - ciekawe dlaczego?
- mwas
- Prezes
- Posty: 6929
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 940 razy
- Kontakt:
Re: Ogłoszenia z Linkami
Akurat tego nie zauważyłem, ale: ta z pierwszego ogłoszenia mam wrażenie, że jakoś kolor ładniej wygląda Poza tym jest rok młodsza, ma nowszy "styl" zegarów i ma porządnie obszytą kierownicę - widocznie właściciel doznał już tej bolączki jak co niektórzy (większość ??) z nas Poza tym w tej drugiej jest mowa o wymianie rozrządu. Moje pytanie: po co ? Przy tym przebiegu ? Przecież to ma łańcuch
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 27 lis 2017, 8:48
- Przebieg: 63000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Ciechanów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Ten drugi sprawdzałem w cepik i wydaję się być wszystko w porządku z przebiegiem i opisana historią - jedna zmiana właściciela. Zdjęcia kierownicy dostałem oddzielnie i jest w stanie tragicznym - praktycznie cała skóra zdarta.
- daro70
- klubowicz
- Posty: 1201
- Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
- Przebieg: 99850
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 188 razy
- Otrzymał podziękowań: 100 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Nie sugeruj się kierownicą u mnie przy 50 tyś zaczęła się łuszczyć , dlatego nakładki gumowe na pedałach mogą być tak jak po 100 tyś , a kiera nowo obszyta
- Sebek
- klubowicz
- Posty: 1247
- Rejestracja: 04 sty 2014, 20:09
- Przebieg: 100
- Silnik: 1.0 Turbo
- Rocznik: 2023
- Lokalizacja: SWD
- Podziękował: 161 razy
- Otrzymał podziękowań: 134 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
U mnie guma na pedale sprzęgła przetarła się na wylot po ok 25 tyś. za to skóra na kierownicy dalej jak nowa!!!
FSO 1500, SKODA FAVORIT lpg BRC, FIAT SIENA lpg BRC, RENAULT CLIO II dCi, FIAT LINEA lpg TARTARINI, RENAULT CLIO V, SKODA KAMIQ
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5139
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 394 razy
- Otrzymał podziękowań: 646 razy
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 27 lis 2017, 8:48
- Przebieg: 63000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Ciechanów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- drazek
- klubowicz
- Posty: 35
- Rejestracja: 14 lis 2016, 16:58
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kunice, Legnica, Wrocław
- Podziękował: 17 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Mój 1.3 MJ trasa na uczelnię (4 km) przeważnie 50 km/h z postojami na światłach (15 min), to nawet wskazówka ani drgnie. Gdy robię w obie strony na raz (8 km w 30 min), to lekko poniżej odpowiedniej temperatury się nagrzeje. Dodam że leję troszkę więcej oleju niż jest w instrukcji, ale nie przekraczam max.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6929
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 940 razy
- Kontakt:
Re: Ogłoszenia z Linkami
klimi, troszkę źle, a raczej - mało precyzyjnie zadane pytanie Ogłoszenia dotyczą silników diesla, więc nie wiemy, czy pytasz o taki konkretnie silnik, czy chcesz wiedzieć, jak to wygląda w każdym rodzaju motoru montowanego pod maską Linei Ale nie wiem co ma to za znaczenie przy wyborze auta ? Tak czy inaczej, mój 1.4 8V (benzyna) przy sprawnym termnostacie nagrzewa się do temperatury roboczej (środek skali) po 3-4 przejechanych km. Wszystko też zależy od temperatury na zewnątrz oraz warunków panujących na drodze. Specjalnie zaznaczyłem "przy sprawnym termostacie", bo jeszcze niedawno temu termostat miałem uszkodzony i o ile w lato jeszcze jakoś się nagrzewał, tak po spadnięciu temperatur i włączeniu ogrzewania w kabinie, był problem z osiągnięciem temperatury optymalnej nawet po przejechaniu 30 km
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5139
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 394 razy
- Otrzymał podziękowań: 646 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Czyli wszystko w normie. Mam tak samo.drazek pisze: ↑29 lis 2017, 13:46 Mój 1.3 MJ trasa na uczelnię (4 km) przeważnie 50 km/h z postojami na światłach (15 min), to nawet wskazówka ani drgnie. Gdy robię w obie strony na raz (8 km w 30 min), to lekko poniżej odpowiedniej temperatury się nagrzeje. Dodam że leję troszkę więcej oleju niż jest w instrukcji, ale nie przekraczam max.
Pełna temperatura po przejechaniu w mieście około 10 km. I ciekawostka, temperatura zewnętrzna ma niewielki wpływ na czas nagrzewania się silnika.
Można to przyśpieszyć (nagrzewanie silnika) wyłączając całkowicie ogrzewanie. Ale wtedy szyby parują itd.
smak56
* * * *
* * * *
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 27 lis 2017, 8:48
- Przebieg: 63000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Ciechanów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Czyli wychodzi na to że benzyna i diesel nagrzewają się w podobnym czasie. Mogę brać dieslasmak56 pisze:Czyli wszystko w normie. Mam tak samo.drazek pisze: ↑29 lis 2017, 13:46 Mój 1.3 MJ trasa na uczelnię (4 km) przeważnie 50 km/h z postojami na światłach (15 min), to nawet wskazówka ani drgnie. Gdy robię w obie strony na raz (8 km w 30 min), to lekko poniżej odpowiedniej temperatury się nagrzeje. Dodam że leję troszkę więcej oleju niż jest w instrukcji, ale nie przekraczam max.
Pełna temperatura po przejechaniu w mieście około 10 km. I ciekawostka, temperatura zewnętrzna ma niewielki wpływ na czas nagrzewania się silnika.
Można to przyśpieszyć (nagrzewanie silnika) wyłączając całkowicie ogrzewanie. Ale wtedy szyby parują itd.
Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5139
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 394 razy
- Otrzymał podziękowań: 646 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Chyba czegoś nie doczytałeś lub nie zrozumiałeś. Długi czas nagrzewa się 1.3 mj, natomiast Prezes wyraźnie napisał, że przy sprawnym termostacie 1.4 8V nagrzewa się przynajmniej połowę szybciej (po 3-4 km)!
smak56
* * * *
* * * *